assalamualaikum..

salam perkenalan kpd semua yg mgenali diri ini..salam mahabbah n salam tautan..

Sunday, December 11, 2011

Sabah Bah!!

my journey to Sabah..Negeri di bawah Bayuu...=)
best memg best..xpuas berada disana terutamanya di kundasang...hehehe..tp ade terkilan jugk coz xdpt tgk bunga rafflesia..huhu..xsempat nk g..sepanjang berada di sana aku sempat g kota kinabalu-UMS-tamparuli-kota belud-kundasang-ranau-tambunan-kota kinabalu blik...letih jugklah seharian duk dalam van..dr kul 9am to 5pm..tu pun naseb baik x g keningau...huhu..kalau g cnfirm kematu punggung saye wak!!hahaha..teringat plak cite P.ramlee..kekeke..pengalaman aku yg xdpt aku lupekan sepanjang berada di sana ialah..=) nyaris kene dekat dgn anjing...huhu..tidakkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!aku nie dah la takut dgn anjing..huhu..hbis bergema satu kundasang tu aku jerit bile anjing tu nk dekat dgn aku..hahaha..mangsa pertama yg aku tarik tuk jd penyelamat aku ialah adik aku..hahaha..padan muke..kuang2..ish2..ghoosebump aku bile anjing mkin dekat kt aku..hmpir nk menangis jugk laaa aku..haha..berair mata..heyyy anjing..tu kisah ko dan aku!!haha..akn ku kenang anjing...hehe..lastly..bile aku dah kering tekak menjerit baru tuan die dtg amik..cettt...lmbt btul...coi laaa...huhu..ok laaa..sampai sini je dulu memandangkn hari da larut mlm...keje pun berlmbk x siap lg...hehe..dlm kesibukn belajar sempat lg aku ponteng kelas 3 hari..membawa diri ke penjara sabah sebentar...hehehe..k..adios!!!
view from plane..sabah sea..

pasar ikan..bnyk gler ikan yg pelik..

our drivers..tq uncles..hehe

at KK lodge..huh..

kenderaan rasmi kami..haha

durian sabah..mai pekena sat!

view of mount kinabalu at 6am.

at kinabalu park..around 7am.

mount kinabalu..

my cousins and my sister..di kaki bnjaran crocker..

p/s: ni jer yg sempat aku upload....hihi

No comments:

Post a Comment