assalamualaikum..

salam perkenalan kpd semua yg mgenali diri ini..salam mahabbah n salam tautan..

Wednesday, October 2, 2013

Coretan Hati...huhu

Assalamualaikum!!!!!!!!!anyong!!!!
Hihi…long time no see…miss my blog already..feeling good with this huh bloggie!hoho..
Saje jer nak lepaskan kerinduan berblog..meskipun diri ini tau yang xde sape nk bace blog nie..hahaha..
Sebenarnya saje nk lepaskan ape yg terbuku di hati..hati tgh dibelenggu kekusutan..hohoho..ayar mantap!!hahaha..
Seriously I need someone to talk and hear what I feel nowadays…huhu..arrggghhh!!!totally stress + tension  + feeling annyonying + heartbroken + heartache..huhu..feeling like I am gonna cry loudly!!!huwaaaaaaaaaaaa!!!!but it just only in my heart..=( cannot let it go..i must be strong in front all families and people..be strong dear..u can.. FIGHTING!!!
Rase mcm nk meletop jerk t dalam nie.. hanya Allah yang maha tahu ape yg terbuku..please..dont push me again..bukan aku nk benda jd mcm ni..bukan kehendak aku.. aku hanya hamba Allah yang kerdil di sisinya..cukup la ape yg aku rase sepanjang  zaman persekolahan n university..aku dah x mampu dahh nk lalui sekali lg..rasenye xde sape tau kot  perasaan aku waktu tu..saat air mata nk gugur sebolehnya aku xkn biarkan gugur..teardrops in the rain..huhu..xde sape perasan aku nangis..jerit perih diri ni tuk bangun blik bile dah jatuh xde sorang pun tau..till now..even my parents..huhu..bile ingt balik ape yg berlaku nie rase mcm nk nangis jerr..tp ape2 pun Alhamdulillah aku Berjaya melaluinya seorang diri..selagi aku boleh bertahan aku akan bertahan..
Sekarang ni aku berserah pada qada n qadar Allah..Allah tu maha mengetahui ape yg terbaik untuk hambanya..sebaik baik perancangan adalah perancangan Allah..kalo rezeki aku lambat lg aku pasrah..aku cume perlu usaha n doa bnyak2..semoga Allah permudahkan semua urusan. Doa itu senjata mukmin..ada sebabnye kenapa seseorang diduga dengan dugaan yg tak putus2..semuanya kerana Allah nk melihat hambanya beribadat kepadanya..bnykkn bersabar, selawat, istighfar bnyk..insyaAllah akan dipermudahkan segalanya.
need sometime to muhasabah diri ini..kekurangan diri ini harus di topup..kelebihan diri ni harus diketengahkan..
ya Tuhanku Yang Maha Pemurah beri kekuatan jua harapan, membina diri yang lesu tak bermaya untuk menghadapi dugaan ini..Ya Tuhan ku..yang maha Pengasih, engkau sahaja pemeliharaku dengarkan rintihan hambamu ini Jangan engkau tinggalkan ku sendiri…

somehow I just remember one part of lyric by BAP=one shot..huhu although the lyrics in Korean but the translation is full of motivation.. BITE DOWN HARD AND GO AGAINST THEM, THE PARTS OF YOU THAT ARE HIDDEN BY FOG BURN YOURSELF WITH PASSION THAT’S HOTTER THAN THE SUN, RUN AND GO AWAY, DON’T LOOK BACK DON’T STOP GO AWAY DON’T LET YOURSELF GO!!! Some people would say this lyric is nothing!meaningless..but for me its kind of motivate!
rasenyer cukuplah sampai sini..xlarat dah nak menaip.. i wish all the readers of my blog have a great success and happiness..thanks for read my blog..
thank you and Wassalam...

No comments:

Post a Comment